Spillehaller

Dens maskiner er aktiver, der skal generere stor lønsomhed, lette kundeservice uden at skulle stoppe med at spille, det vil skabe større fordele for din virksomhed.

Dine fritidsmaskiner bør ikke stoppe med at spille

Din klient skal til enhver tid være til stede for at fortsætte med at spille, drikke og måltider, ændre billetter, chips, elektroniske problemer mv.

Det er enkelt, vores løsning består af 2 dele; Kunden har en trådløs summer eller klokke i spilområdet eller et hvilket som helst område, hvor han ønsker at kommunikere med personalet på vagt. Personalet modtager opkaldet i et “armbåndsur” eller i et “ledet skærm”, der undgår uendelig venter på, at klienten skal være til stede og unødvendige medarbejdere rider, de kan bruge deres tid i andre opgaver.

Tryk på en knap og modtag tjenesten, det er så simpelt

Takket være “Fast Botton” får du bedre service og bedre kommunikation med dine kunder, hvilket direkte påvirker en større rentabilitet i din virksomhed.

Gladere kunder = mere spilletid = øgede indtægter

Med Fast Botton-systemet vil det betydeligt forbedre kundeserviceoplevelsen i spilrum, kasinoer, bowling, billard osv. Ved blot at trykke på en knap kan kunden ringe til medarbejderen, som skal overvåges på en personlig, hurtig og diskret måde uden at skulle forlade deres spilleautomat.

Nem at bruge, for din kunde og person

Som kunde, når du har brug for noget, tryk på knappen og øjeblikke senere, vil en medarbejder være der for at imødekomme dine behov. Ikke mere frustration om at finde medarbejderne eller bekymre sig om at forlade maskinen, du spiller.

Ingen mere frustration for at prøve at finde personale

På et eller andet tidspunkt er det sket for os alle at vente på personalet til at hjælpe os med maskinen, at ændre eller vil have noget at spise eller drikke. Vi kigger rundt, se til venstre, se til højre, forsøger at genvinde visuel kontakt med en medarbejder. Der er ingen rundt, du venter og venter. Endelig ser du nogen på afstand. Han ser dig, du ser det, eller vi vil tro det, men det er ikke sandt, og tjeneren forlader – eller værre, medarbejderen ved at du har brug for noget, men han er ikke i humør til at gå der. Ikke mere venter, ikke mere til den dumme følelse af at vække dine hænder i luften uden at blive set, ikke mere følelse af ikke at blive værdsat som betalende kunde.