Gør det muligt for dine kunder at anmode om øjeblikkelig service, nemt, hurtigt og diskret ved at øge medarbejdernes produktivitet, øge impulssalg og forbedre kundeoplevelsen.
Forøg dit salg med impuls med 20%, der forbedrer medarbejdernes opmærksomhed og produktivitet
Bare ved at have den bekvemmelighed at finde din tjener på det rigtige tidspunkt, vil du få større salg straks ved at forbedre kundeoplevelsen.
Det er enkelt, vores løsning består af 2 dele; klienten har en trådløs klokke eller summere på bordet med mulighederne: “opkaldskonto-annullering” tjeneren modtager opkaldet på et “armbåndsur” eller på et “ledet skærm” for at undgå endeløs kunde venter på at være Deltog og unødvendig tjener rides.
Tryk på en knap og modtag tjenesten, det er så simpelt
Takket være “Fast Botton” får du en bedre servicekvalitet og en større rotation af tabeller, som direkte påvirker en større rentabilitet i din virksomhed.
Gladere kunder = flere ordrer = øgede indtægter
Hvis du giver dine kunder mulighed for at bestille lettere, idet du ved, at personalet ved at trykke på en knap, vil du bede om mere. Flere ordrer betyder flere penge i kassen, og vi har bevist, at det virker igen og igen som mange af vores tilfredse kunder demonstrerer. Indtægtsstigningen med 10-30% er ikke en lille ting, og noget, der ikke er nemt og frem for alt, er det noget konstant eller gratis. Der er få løsninger, der tillader det hver dag, uden at skulle bruge penge på reklame eller særlige begivenheder. Vores løsning giver kun din kunde til at bruge mere, det er så enkelt som det.
BRUGERVENLIGHED til din kunde og personlige
Som kunde, når du har brug for noget, tryk på knappen og øjeblikke senere, vil en medarbejder være der for at imødekomme dine behov. Hvis du skal betale, skal du blot trykke på knappen “BILL” og kort efter, din faktura vil ankomme, og du er klar til at gå ud og fortsætte din rejse. Ikke mere frustration om at lede efter medarbejdere eller bekymre sig for at være forsinket til en aftale, fordi betaling af din regning tager for lang tid.
Ingen mere frustration for at forsøge at finde BARTENDER
På et eller andet tidspunkt er der sket noget med os. Vi sidder i en restaurant eller ved poolen, der ønsker noget at spise eller drikke. Vi ser rundt, se til venstre, se til højre, forsøger at genoprette øjenkontakt med en medarbejder. Der er ingen rundt, du venter og venter. Endelig ser du nogen i afstanden. Du ser, du ser det, eller vi vil tro det, men det er ikke sandt, og tjeneren forlader – eller værre, medarbejderen ved at du har brug for noget, men du er ikke i humør til at gå der. Ikke mere venter, ikke mere til den dumme følelse af at ryste hænder i luften uden at blive set, ikke mere følelse af ikke at blive værdsat som betalende kunde.