Stop med at betjene kunder, ved at skære personale, “uvurderlig”. Dine gæster fortjener altid din opmærksomhed. Med Fast Botton meddelte kunder og medarbejdere ved et enkelt tryk på en knap.
Det er enkelt, vores løsning består af 2 dele; Kunden har en trådløs summer eller klokke i receptionen eller et hvilket som helst område på hotellet, der ønsker at kommunikere med personalet på vagt. Personalet modtager opkaldet i et “armbåndsur” eller i et “ledet skærm”, der undgår uendelig venter på, at klienten skal være til stede og unødvendige medarbejdere rider, de kan bruge deres tid i andre opgaver.
Tryk på en knap og modtag tjenesten, det er så simpelt
Takket være “Fast Botton” får du bedre service og bedre kommunikation med dine gæster, som direkte påvirker din virksomheds rentabilitet.
Gladere kunder = flere ordrer = øgede indtægter
Med Fast Botton-systemet vil det betydeligt forbedre kundeservicen oplevelsen på hoteller fra receptionen samt cafeteria, restaurant, konferencelokaler, swimmingpool, motionsrum, spa, terrasse, haver eller butikker. Ved blot at trykke på en knap kan kunden ringe til hotellets personale til at være til stede på en personlig, hurtig og diskret måde.
Nem at bruge, for din kunde og person
Som kunde, når du har brug for noget, tryk på knappen og øjeblikke senere, vil en medarbejder være der for at imødekomme dine behov. Ikke mere frustration om at finde medarbejdere eller bekymre sig for at være sent til en aftale, fordi opmærksomheden er for langsom.
Ingen mere frustration for at prøve at finde personale
På et eller andet tidspunkt er det alle sket med os. Vi sidder i en restaurant eller i poolen, der ønsker noget at spise eller drikke. Vi kigger rundt, se til venstre, se til højre, forsøger at genvinde visuel kontakt med en medarbejder. Der er ingen rundt, du venter og venter. Endelig ser du nogen på afstand. Han ser dig, du ser det, eller vi vil tro det, men det er ikke sandt, og tjeneren forlader – eller værre, medarbejderen ved at du har brug for noget, men han er ikke i humør til at gå der. Ikke mere venter, ikke mere til den dumme følelse af at vække dine hænder i luften uden at blive set, ikke mere følelse af ikke at blive værdsat som betalende kunde.
