Supermarked / Lager

Der er tusindvis af produkter, ofte er det meget svært at afgøre, hvad de skal købe.

Det er svært at finde det, vi leder efter

Mange salg går tabt på grund af uvidenhed om produktet eller ikke at vide, hvor man finder den.

Det er enkelt, vores løsning består af 2 dele; Kunden har en trådløs buzzer eller klokke i korridoren eller området med lav synlighed, medarbejderen modtager opkaldet i et “armbåndsur” eller i et “ledet skærm”, der angiver det sted, hvor de ringer, og man undgår endeløs at vente på klienten at være til stede og unødvendige personale rides.

Tryk på en knap og modtag tjenesten, det er så simpelt

Takket være “Fast Botton” får du bedre service og bedre shoppingoplevelse, som direkte påvirker din virksomheds rentabilitet.

Gladere kunder = mere salg = øgede indtægter

Hvis du giver dine kunder mulighed for at bede om hjælp på en simpel måde, idet du ved at kende, at personalet vil møde dig med blot et tryk på en knap, vil du have flere argumenter og færre tvivl ved køb. Mindre tvivl ved køb betyder mere penge i kassen, og vi har vist, at det virker igen og igen som det fremgår af mange af vores tilfredse kunder. Stigningen i indkomst med 10-30% er ikke lille og noget, der ikke er let og især med en minimumsinvestering. Der er få løsninger, der tillader det hver dag, uden at skulle bruge penge på reklame eller særlige begivenheder. Vores løsning giver kun din klient mulighed for at bruge mere, det er så enkelt som det.

Nem at bruge, for din kunde og person

Mange gange til supermarkedet er hovedpine, især når vi beslutter at ændre vores sædvanlige supermarked. Derfor tilbyder Fast Botton en løsning for at finde de produkter, kunden har brug for eller ved, om et nyt produkt.

Tvivl om en klient den bedste mulighed

En algún momento u otro, a todos nos ha ocurrido. Estamos en el supermercado y tenemos dudas sobre que producto comprar o simplemente no encontramos lo que estamos buscando, siempre miramos a nuestro alrededor, mira a la izquierda, mira a la derecha, tratando de recuperar contacto visual con a un miembro del personal. No hay nadie alrededor, esperas y esperas. Por último, ves a alguien a la distancia. Te ve, lo ves o eso queremos creer pero no es verdad y el empleado se marcha, – o peor, el miembro del personal sabe que usted necesita algo, pero no está de ánimo para caminar hasta allí. Al final decides irte sin comprar a otro supermercado.